دعوت رسمی مسئولان شفیلد از تیموریان

دعوت رسمی مسئولان شفیلد از تیموریان




 

 


دعوت رسمی مسئولان شفیلد از تیموریان


تاریخ : جمعه ،
8 مرداد 1389

به گزارش وب سایت اسکای اسپورتس انگلیس مسئولان باشگاه دسته اولی شفیلد یونایتد از آندرانیک درخواست کرده اند تا در تمرینات تیمشان شرکت کند.


آندو که اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود پیش از این نیز در تمرینات باشگاه لیگ برتری بلکبرن شرکت کرده بود اما در پاسخ به دعوت سام آلاردایس سرمربی این تیم به اردوی استرالیا نرفت.کوین بلک ول سرمربی شفیلد یونایتد تابستان شلوغی را پشت سر می گذارد و تا به حال سه بازیکن با نام های نایرون نوسورثی، راب کوزلوک و سایمون والتون را در مهلت نقل و انتقالات به خدمت گرفته است.این در حالی است که والتون به دلیل مصدومیت از ناحیه لیگامنت زانو تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود و تیموریان برای جانشینی او در نظر گرفته شده است.
گفته می شود تیموریان توسط گری اسپید مربی شفیلد به مسئولان این تیم توصیه شده است، این دو در زمان nحضورشان در بولتون با یکدیگر همبازی بودند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل